24 sept. 2007

alessandra ferri and sting

Just watch and relax

2 comentarii:

iulian spunea...

La multi ani,Carmen,si buni!Vad ca n-ai mai scris de mult.Why?Anyway,te felicit pt.gusturile tale literare,especially concerning Avangarda literara,cu deosebire Urmuz.Esti rara avis,crede-ma.Eu mi-am facut lucrarea de diploma despre viata si opera acestuia,cu accent pe enigmatica sa sinucidere.As vrea sa coresp.pe marginea acestui subiect(si nu numai!)pt. ca eu cui ii spun de Urmuz,ma intreaba la ce...echipa joaca "fotbalistul"asta...Sanatate,ma bucur ca existi!VISIT ME(deocamdata virtual)!
IULIAN.

iulian spunea...

Dear Carmen,
Poate te-am speriat cu ideea de coresp."pe marginea"lui Urmuz.Nu mi-s expertul lui Peste,desi sunt,vai,prof.,predau...engleza.Fapt e ca m-au intrigat gusturile tale literarare&muzicale si voiam sa aflu mai mult despre tine.Multumesc pt.coment.!E cel mai fain so far,fiind si...singurul.Oricum,te voi tine minte:ai fost primul meu comentator.Felicitari,tocmai ai cistigat o excursie in Irak,cu rapire inclusa...Mizez pe simtul tau al umorului.Nadajduiesc ca nu te-ai suparat.
Cit despre partea coresp.,nici eu nu sunt un mare fan.Relatiile astea
pe net au o mare doza de artificialit.&alienare.Ca si tine,si eu ma las greu atras de forma asta de comunicare.Dar pofta vine...scriind.A propos,am inceput o piesa de teatru in care personajele sunt din Urmuz:e un fel de parodie"Take,Ianke&Cadir",si s-ar putea intitula"Stamate,Algazy&Grummer"...Ce
zici de idee?Astept un semn de viata.
Cele bune,
Iuli.