27 feb. 2008

Numai cu acordul parintilor :)

Calin Pop: ola, vrei sa auzi ceva nostim? :)
CB: da
Calin Pop: am iesit sa`mi iau niste tigari un suc alea alea
Calin Pop: si ofc un ziar
Calin Pop: in gereta erau 3 de vre`o 60+ ce stateau la ziare
Calin Pop: eu: evenimentul aveti?
Calin Pop: aia: nah, nu mai e demult
Calin Pop: eu: ce aveti?
Calin Pop: aia: ceva cu cd si carte
Calin Pop: eu: nah, nu`mi trebuie carte acu
Calin Pop: aia: da, ca pula mai citeste carti azi
Calin Pop: :D
CB: =))
Calin Pop: asta e o conversatie intre vanzator cumparator, priceless romania noatra
CB: pot sa o pun pe blog?
CB: fix asa
Calin Pop: de ce nu dar trebuie sa fie cumparatori de ziare aia ca sa se prinda
Calin Pop: ca sunt tot felul de promoti in fiecare zi la cate un ziar la cd sau carti
CB: :))
CB: pot sa iti pastez numele?
Calin Pop: si nr de tel pt a comfirma povestea daca vrei :)
Calin Pop: socant imi pare iar
Calin Pop: ca erau oameni ce puteau fi bunicii mei si cu siguranta sunt bunicii cuiva
CB: ...si te invatau sa nu citesti, de fapt
Calin Pop: ofc
Calin Pop: cui "pula" ii tre carti azi :D
CB: in concluzie?
Calin Pop: sincer
Calin Pop: e prea "fututa" toata treaba ca sa scoti o concluzie, cred ca
Calin Pop: fiecare isi poate trage cel putin una pt el :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

:)) durere! Aia da vânzătoare. E mortal Călin, chiar ieri m-am întâlnt cu el la facultate.